Halo 一首令我感動的歌~~~

 Remember those walls I built
 我還記得那些我砌起的高牆
 Well baby they're tumbling down
 親愛的 看吧 現在它們都已倒塌
 And they didn't even put up a fight
 它們甚至沒有反抗什麼
 They didn't even make a sound
 它們吭都不吭一聲
 I found a way to let you in
 我就這樣魯莽的讓你進入了我的世界
 But I never really had a doubt
 但我從未懷疑過你
 Standing in the light of your halo
 站在你的光環之下
 I got my angel now
 我找到了我的守護天使

 It's like I've been awakened
 這就好像我被你喚醒一樣
 Every rule I had you breakin'
 每個束縛都讓你打破
 It's the risk that I'm takin'
 我是我冒的一個險
 I ain't never gonna shut you out
 我不會把你拒而不理

 Everywhere I'm looking now 
 不管現在我走到哪里
 I'm surrounded by your embrace
 我都被你的擁抱擁護著
 Baby I can see your halo
 親愛的 我能看到你那神聖的光環
 You know you're my saving grace
 你知道嗎 你就是我的守護神

 You're everything I need and more
 你是我需要的一切 甚至更多
 It's written all over your face
 這都被寫到你的臉上
 Baby I can feel your halo
 親愛的 我能感到你那神聖的光環
 Pray it won't fade away
 我祈禱它永遠都不會消逝

 I can feel your halo (halo) halo
 我可以感覺到你的光環
 I can see your halo (halo) halo
 我可以清清楚楚的看到它
 I can feel your halo (halo) halo
 我可以感覺到你的光環
 I can see your halo (halo) halo
 我可以清清楚楚的看到它
 Woah...

 Hit me like a ray of sun
 你就像一縷陽光一樣照射著我
 Burning through my darkest night
 點亮我最黑暗的夜晚
 You're the only one that I want
 你是我的唯一
 Think I'm addicted to your light
 我已經沉溺於你所給予的光芒
 I swore I'd never fall again
 我發誓我再也不會頹靡
 But this don't even feel like falling
 但我現在豈不是又是一種頹靡嗎?
 Gravity can't forget
 我不能過度依賴於你
 To pull me to the ground again
 請鬆開我 讓我自己站起來

 Feels like I've been awakened
 這就好像我被你喚醒一樣
 Every rule I had you breakin'
 每個束縛都讓你打破
 The risk that I'm takin'
 我是我冒的一個險
 I’m never gonna shut you out
 我不會把你拒而不理

 Everywhere I'm looking now
 不管現在我走到哪里
 I'm surrounded by your embrace
 我都被你的擁抱擁護著
 Baby I can see your halo
 親愛的 我能看到你那神聖的光環
 You know you're my saving grace
 你知道嗎 你就是我的守護神

 You're everything I need and more
 你是我需要的一切 甚至更多
 It's written all over your face
 這都被寫到你的臉上
 Baby I can feel your halo
 親愛的 我能感到你那神聖的光環
 Pray it won't fade away
 我祈禱它永遠都不會消逝

 I can feel your halo (halo) halo
 我可以感覺到你的光環
 I can see your halo (halo) halo
 我可以清清楚楚的看到它
 I can feel your halo (halo) halo
 我可以感覺到你的光環
 I can see your halo (halo) halo
 我可以清清楚楚的看到它
 Everywhere I'm looking now
 不管現在我走到哪里
 I'm surrounded by your embrace
 我都被你的擁抱擁護著
 Baby I can see your halo
 親愛的 我能看到你那神聖的光環
 You know you're my saving grace
 你知道嗎 你就是我的守護神
 You're everything I need and more
 你是我需要的一切 甚至更多
 It's written all over your face
 這都被寫到你的臉上
 Baby I can feel your halo
 親愛的 我能感到你那神聖的光環
 Pray it won't fade away
 我祈禱它永遠都不會消逝

 I can feel your halo (halo) halo
 我可以感覺到你的光環
 I can see your halo (halo) halo
 我可以清清楚楚的看到它
 I can feel your halo (halo) halo
 我可以感覺到你的光環
 I can see your halo (halo) halo
 我可以清清楚楚的看到它
 
據說是獻給麥可傑克遜的歌
另一隻好看的MV
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Ocean J-靜 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()